  • 31. Data: 2012-03-16 20:46:03
    Temat: Re: Odstąpienie od zlecenia przez zleceniobiorcę przed jego rozpoczęciem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Mar 2012, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Nie wiem o co Ci chodzi ..

    O to, że został wskazany zły bład :] (w dobrym miejscu, ale
    zle nazwany, *tylko* tyle :D)

    > wątek był o tym, że ktoś został zatrudniony na
    > zlecenie zamiast umowy o pracę, czyli to co wymyślił KJ nie przystaje
    > kompletnie.

    Podobnie, jak powołanie się o dzieło kompletnie nie przystaje do
    umowy dostawy. Skad niby *dzieło* w tym niby kontrprzykładzie?

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2012-03-17 02:11:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Podobnie, jak powołanie się o dzieło kompletnie nie przystaje do
    > umowy dostawy. Skad niby *dzieło* w tym niby kontrprzykładzie?

    Umówienie się na dostarczEnie czegoś ? To jest umowa rezultatu, czyli o
    dzieło. W wątku było o zleceniu na wykonywanie czegoś. Taką umowę można
    wypowiedzieć.

  • 33. Data: 2012-03-17 20:27:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.03.2012 09:46, NKAB - pisze:
    > Wogólew tym konkretnym przykładzie

    A gdzie widziałeś wogóle w tym przykładzie? O ile wiem, to one mają
    skrzydła i zapadają w sen wiosenny jeszcze zimą.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2012-03-19 08:48:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Mar 2012, John Kołalsky wrote:

    > Umówienie się na dostarczEnie czegoś ? To jest umowa rezultatu,

    Oczywiscie.

    > czyli o dzieło.

    A od kiedy umowa o dzieło jest *jedyna* umowa rezultatu?

    > W wątku było o zleceniu na wykonywanie czegoś. Taką umowę można
    > wypowiedzieć.

    Oczywiscie.
    Z czego nie wynika, że dostarczenie towaru z definicji miałoby
    być umowa o "dzieło".

    pzdr, Gotfryd