  • Data: 2007-10-29 11:08:13
    Temat: Odstąpienie od umowy a regulamin Allegro.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Na "sklepowej" aukcji (oferta na 100 sztuk przedmiotów i kupno tylko
    przez opcją "kup teraz") zgłosiłem chęć zakupu przedmiotu.
    Sprzedającym jest sklep wystawiający paragony/faktury.

    Dwa dni później odstąpiłem od umowy zgodnie z Art. 2 Ustawy o ochronie
    niektórych praw konsumentów, sprzedający wystąpił o zwrot prowizji z
    Allegro.

    No i wszystko cacy, ale dziś otrzymałem maila od Allego w którym
    informują mnie że otrzymałem jakieś "ostrzeżenie" i w przypadku gdy
    zdarzy się to 3 razy to zablokują mi konto.

    Czy wolno im w taki sposób ograniczać moje ustawowe do odstąpienia od
    umowy?
    Ja nie wnikam w ich rozliczenia pomiędzy sprzedawcą a Allego, dlaczego
    więc Allegro wnika w szczegóły umowy zawartej pomiędzy mną a
    sprzedającym i chce mnie karać za skorzystanie z mojego prawa?