  • 1. Data: 2003-05-19 09:56:31
    Temat: Odpowiedzialnosc majatkowa rodzicow za dzieci
    Od: "$wierszczu" <p...@a...net.pl>

    Mam 22 lata i sprawe w sadzie oraz kilka mandatow. Nie mam dochodu, ani
    majatku trwalego. Czy /jakiej tresci/ rodzice moga napisac pismo i do kogo
    zeby
    zrzec sie odpowiedzialnosci za mnie i czy to mozna kiedys cofnac.
    Chodzi mo o to ze wystapilem o obronce z urzedu i powiedzieli mi w
    sekretariacie sadu
    ze musze wykazac dochod rodzicow, oplaty za ich mieszkanie, w ktorym jestem
    zameldowany itd - szkoda ze ich majatku nie mam jeszcze ujawniac :/
    Czy musze w tym oswiadczeniu (zwolnienie z kosztow sadowych i prosba o
    obronce) pisac
    te rzeczy czy wystarczy napisac ze jestem na utrzymaniu rodzicow, a ich
    dochody nie powinny
    sadu interesowac w tej sprawie.
    prosze o odpowiedz bo adwokat by mi sie przydal, a oswiadczenie kazali mi
    /sekretariat/
    przyslac jak najszybciej poczta.
    z gory dzieki
    pozdrawiam