eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozdanie obowiazkow w pracy › Odp: zdanie obowiazkow w pracy
  • Data: 2002-11-05 16:50:52
    Temat: Odp: zdanie obowiazkow w pracy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq8s4t$cv5$...@s...futuro.pl...
    > dziekuje za odpowiedz ale moze mi jeszcze cos podpowiesz
    > pracowalam w biurze podrozy
    > wiec co ja mam zdawac?
    > szef sie oburzyl ze nie przekazalam obowiazkow
    > czy to co innego?

    tak to jest z szefami, sam tego nie może zrobić bo pewnie niecałkiem zna sie
    na robocie i szczęsliwy byłby gdybyś przeszkoliła nową sikse ...ale taki
    spis możesz mu zrobić a nowej/nowemu możesz pokazać gdzie leżą
    katalogi,foldery ,druki związane z rezerwacją ,czy oplatami i całą tą
    resztę,którą się zajmowałaś...biurko wysprzatane itp...
    zazwyczaj idzie im o to by pracownik odchodzący prawie,że przeszkolił nowego
    wraz z oddaniem tego czego sam używał...
    Sandra


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1