  • Data: 2003-02-24 08:04:24
    Temat: Odp: wolnosc slowa a regulamin serwisu internetowego
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konrad vel Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b364s2$e56$...@w...wro.vectranet.pl...

    > W tej sytuacji niestety (raczej stety)
    > wlasciciel knajpy
    > decyduje kogo wpuszcza i na podstawie jakich kryteriow i nic do tego
    > ma konstytucja i prawa i wolnosci w niej zawarte.

    Tez bym chciał, żeby tak było ( w końcu to moja knajpa i prawo własności,
    oraz swoboda zawierania umów powinna mi to zagwarantować). Ale czyż nie jest
    tak, że np. sprzedawca w sklepie nie może odmówić obsłużenia jakiegoś
    klienta bez przyczyny? Czy możliwe jest, żeby zgodnie z prawem sprzedawca
    powiedział "panu nic nie sprzedam bo takie jest moje widzimisie"?

    Rafał