  • Data: 2003-04-11 12:21:00
    Temat: Odp: umowa o prac
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stary - napisz po prostu co ma robic, gdzie to robic, w jakim czasie
    godzinach ) i ile za to dostawac. To jest umowa o prace - wszystkie
    przepisy KP i tak zadzialaja wchodzac do niej niejako ex lege, wiec po co Ci
    one? Zazwyczaj sa albo imperatywne albo jednostronnie na korzysc pracownika,
    a chyba nie chcesz _jeszcze bardziej_ rozszerzac jego uprawnien?

    Fiksacja ludzi jakimis wzorami i szablonami napelnia mnie przerazeniem i
    przypomina mi troche bryki w szkole - zwalnia z myslenia.

    pozdrawiam

    --
    Depi.