    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: trwaly rozklad pozycia a emigracja
    Date: Fri, 2 Aug 2002 21:53:53 +0200

    Użytkownik wm <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aidlp3$o04$...@n...tpi.pl...

    > 1. czy fakt jego wyjazdu, oznacza trwaly rozklad pozycia (nie znam jego
    > adresu, ani telefonu, to on czasem dzwoni)?

    sam wyjazde jeszcze tego nie oznacza...w powyższym wypadku jednak gdy go
    pozwiesz może oznaczać trwały rozkład...w zalezności co zawarte będzie w
    treści pozwu...

    > 2. mam 3 dzieci, czy to moze wplynac na decyzje sadu?

    oczywiście brane jest pod uwagę dobro dzieci...

    > 3. czy prawda jest, ze w takich sytuacjach sprawy rozwodowe sa prostsze i
    > szybciej sie je przeprowadza?

    Nie, takie sprawy są czasochłonne...nie znasz jego adresu a to już pierwszy
    powód do wydłużenia postępowania...ponadto wszystkie sprawy w obrocie
    zagranicznym trwają dłużej...

    Sandra