  • Data: 2003-01-30 21:23:12
    Temat: Odp: rozwiązanie przysposobienia - skutki
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1bm6c$vl$...@n...tpi.pl...

    > "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    > W ogóle nie musisz - to wolna grupa dyskusyjna.

    nie zrozumiałes sensu mojego pytania i do kogo było szczególnie skierowne
    :-)

    Nic jednak z tego co
    > powiedzialas nowego nie wynika. A dla oceny 'skutku' przysposobienia to
    > relewantny jest chyba art. 121 kro ( 125 daje mozliwosc rozwiazania - to
    juz
    > chyba wiedzielismy zaczynajac temat, nie? )

    pytanie dot. czy biologicznemu ojcu przysługuje władza skoro w myśl art.126
    k.r.o dokonano przysposobienia ...tak i wiec moje cześciowe pytania
    skierowane /powiadam w części dopiero postawione/ z zapytaniem skierowane
    były do rozważenia,przemyśleń a co do komentarza wolna grupa tak się składa
    ,że na tyle jestem świadoma :-)

    Sandra