  • Data: 2002-05-08 12:16:42
    Temat: Odp: pozew przeciw maloznkowi zamieszkalemu za granica
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Dr praca <n...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abav6f$r5h$...@n...onet.pl...

    > 1. w przypadku pozwu o rozwod
    > 2. w przypadku pozwu o przyczynianie sie do utrzymania rodziny.

    Ad.1 wydłuży to tok postępowania ...
    Ad.2 podobna sytuacja ale tu można nieźle pokombinować ...większość powodów
    to robi gdy składa taki pozew i kończy się wyrokiem zaocznym ...

    > Co konkretnie dzieje sie gdy maloznek odmawia wogle udzialu w procesie?
    > Jak moze wygladac przewleklosc postepowania?

    Jeśli odmawia a prawidłowe jest doręczenie zapada wyrok zaoczny...

    > Czy moze przy okazji dojsc do wydalenia malzonka przebywajacego za granica
    > nielegalnie.

    Na to nie odpowiem ,nie jestem złośliwa a niech sobie tam żyje byle miałabym
    uregulowane swoje sprawy ...
    Sandra