  • Data: 2003-11-14 01:52:36
    Temat: Odp: podatek drogowy [?rednio długie]
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zadzwoń do dilera
    niech ci poda dane katalogowe auta
    najlepiej ksero
    w urzedzie zarządaj podstawy wg której wpisano masę.
    reszta sama wyjdzie
    to urzad bierze pieniędze za prawidłowe wystawienie dowodu i ponosi za to
    odpowiedzialnosć finansową rownież jak trzeba.
    ty sie znac nie musisz nawet nie potrzebujesz umieć czytac i pisać.
    a winny to ten kto to wystawił. spytasz o nazwisko
    ale zacznij od dilera w końcu na jakiejs podstawie ktos to wpisał.
    fakt że znam osobiscie kilka idiotycznie wypełnionych dow.rej
    kiedys widziałem na giełdzie nissan micra 4wd poj 3000 udawał terenówkę he
    he
    na moje oko to był Nissan patrol ale klient zarzekał się jak żaba błota że
    dowód jest legalny i gotów był to potwierdzić wizytą w urzędzie.