    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: oskarzenie a wiza do usa, bede wdzieczny za pomoc!
    Date: Thu, 13 Feb 2003 17:40:44 +0100

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2gh86$3qd$...@a...news.tpi.pl...

    > W sumie mozna sie starac, ale marnie to widze.

    a dlaczego to marnie widzisz ? przecież sedzia moze na czas wyjazdu zawiesic
    postępowanie jak będzie miała kłopot w dotarciu do oskarżonego ?

    > kasy.
    > >
    > Spróbuj wyjechac - moze nie zdaza wyznaczyc terminu przed Twoim
    przyjazdem.
    > I wez pelnomocnika, co by czuwal i ew. staral sie cos zakombinowac w razie
    > czego.

    a nawet jak wyznaczą termin to co? przecież ktoś z bliskich może złożyć
    pismo ,ze np. syn wyjechał /oczywiście nie podając gdzie i wróci wtedy i
    wtedy ....mysle ,ze sąd po takiej informacji sprawę odroczy na pozniejszy
    termin bądż gdy bedzie to kilka miesiecy zawiesi postępowanie ...czy
    będziesz twierdził ,ze tak nie moze zrobić?

    Sandra