  • Data: 2003-02-16 11:36:26
    Temat: Odp: odbiór techniczny przyłącza po 20 latach
    Od: "fifi" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lech <lecban@(no_spam)polbox.com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2m71g$epo$...@n...news.tpi.pl...
    > Niedawno Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. zwróciły się do mnie
    > odbioru technicznego przyłącza gdyż nie mogą znaleźć u siebie tego
    > dokumentu. Poprosili mnie bym też poszukał, jeśli nie znajdę to, jak mi
    > zapowiedzieli, czeka mnie dość długa droga proceduralna.

    Jeśli ONI nie mają zadnych dokumentów to nie maja szansy przed sądem
    wygrać sprawę z Tobą o ich brak u Ciebie . Lecz ty masz mapkę geodezyjną
    z naniesionym przyłączem . W swojej łaskawości i ugodowym rozwiązaniu
    możesz zrobić im tylko ksero tej mapki .

    > "Poszlaki" zatem wskazują, że odbiór techniczny miał miejsce. Czy z
    > powyższego można jakimś trybem uznać, że faktycznie odbiór techniczny był
    by
    > żądania PWiK zostały "zaspokojone".
    Oczywiście , że odbiór już był . Od tego nie możesz odstąpić bo inaczej to
    Cię zjedzą na żywo .W sądzie nie wygrają .

    > Pozostaje jeszcze kwestia nie uiszczonych opłat. Tu otrzymałem informację,
    > że będą "elastyczni".
    Za jaki okres wstecz powinienem zapłacić i wg jakich
    > stawek - bieżących czy z minionych lat?
    Opłaty od teraz .Jeśli okażą się jednak mało elastyczni to zapytałbym o
    radę
    prawnika . Sądzę , że po nieukrywanej wizycie u prawnika wykaż ą
    elastyczność i zaakceptują opłaty " od teraz " bo to z ich winy nie byłeś
    obciążany opłatami .