  • Data: 2002-12-09 15:55:55
    Temat: Odp: groźby karalne?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ssj5 <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at22k8$efg$...@n...tpi.pl...

    > Sandro, a gdzie jest napisane inaczej? poddam sie z cala przyjemnoscia
    Twej
    > krytyce, tylko powiedz w ktorym momencie Ci nabajalem:-)))))

    a bo jakas dziwnie gdybacie ...składa doniesienie i koniec a reszta nalezy
    do kogos innego, skoro ma obawy to nie ma co gdybać tylko zgłosić i domagać
    sie swoich praw i tyle .. to nie on ma oceniać czy to żart czy na serio...
    od tego są inni... i w twoim liście wcześniejszym wiem,że masz podobne
    zdanie ...więc bajanie nie dotyczy twojej osoby:-)

    Sandra