  • Data: 2002-05-08 23:59:23
    Temat: Odp: dane osobowe
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik fatFF <f...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abbvs1$8c3$...@p...wcss.wroc.pl...
    > Witam.
    > Ostatnio miałem nieprzyjemną sprawę
    Ja też wiesz jechałam sobie w piątek rowerkiem po autostradzie , słuchawki
    na uszach słuchałam muzyki a tu koguty w słuchawkach początkowo myślałam
    ,że to moja ulubiona piosenka ale zmiksowana -dlaczego ?
    tam była fajniejsza droga :-)

    >Wszystko wyjaśniłem i całą sprawę anulowano.

    Legitymacja służbowa w kieszeni :-)
    hmm pewnie też pójdę na jakąś czarną listę ale myślę ,że chyba raczej moje
    dobre imie tak bardzo nie ucierpiało na tym .Pech to pech .

    Ale ciekawa jestem odp. fachowców co do takich wykroczeń :-)
    Więcej takiego numeru nie zrobię :-)
    Sandra