  • Data: 2002-12-07 15:03:52
    Temat: Odp: bardzo pilne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Vimo <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ast1t1$sa9$...@n...onet.pl...

    > babcia tak właśnie powiedziała, ale oni twierdzą że to nie ma znaczenia i

    jacy oni ? ta pani ? kim ta pani jest ?

    > przyjdą do niej i zabiorą to co chcą, chyba że ma rachunki imienne na
    swoje
    > nazwisko na wartościowe rzeczy

    fakt ,ze to jest podst. ale spokojnie ...powinna ich spokojnie poinformowac
    ,ze meldunek nastąpił z uwagi,że wtedy ta osoba nie mogła podjąć
    zatrudnienia dlatego babcia poszła jej na rękę...

    wiem co mówie, informuje ,że osoba nie mieszka a ponadto powinna wnieść o
    wymeldowanie tej osoby, jeżeli nie przebywa od 6 m-cy do wydz. adm. i
    powinni wszcząc o wymeldowanie osoby z urzedu ...
    komornik mysle ,ze wysłucha babcie...jeżeli tak właściwie jest jak
    opisujesz...

    Sandra