  • Data: 2003-01-27 17:26:13
    Temat: Odp: Zmiana nazwiska. Powinno być prroste a nie jest...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asnet <o...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...pl...
    > PS. Nie jestem prawnikiem, ale jestem _wysoce zdziwiona_, ze cos
    > takiego
    > mowia urzedniczki jakiegokolwiek USC.

    i możesz być zdziwiona bo i ja się temu dziwie co ta kobieta miała na
    myśli...może osoba zainteresowana ją zle zrozumiała...
    art. 25 k.r.o wyraźnie mowi nam kiedy możemy dokonać zmiany ...
    a co do koleżanki w urzedzie ,która powoływała się na przepisy oczywiście
    małżonkowie mogą zmienić nazwisko ale tylko wtedy kiedy są ku temu powody
    natury np.nazwisko osmieszajace itp. co do dopisania drugiego człona lub
    zmiany aktu zawarcia związku małżenskiego można wystąpic do sądu cywilnego o
    zmianę po wydaniu prawomocnego orzeczenia zostanie przesłany USC w celu
    zmiany...

    Sandra