  • Data: 2002-08-12 10:28:14
    Temat: Odp: Wniosek w aspekcie niedoręczenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj6ork$m6$...@n...tpi.pl...
    > pieniędzy

    Domyślam się, że w pozwie jest podany adres pozwanego pod, którym nie
    zamieszkuje czyli ostatnie wspólne zamieszkanie z powódką. Czy mam racje?

    Należało ponadto podać inf.,że pozwany nie przebywa pod wskazanym adresem i
    nie jest znane powódce obecne miejsca pobytu pozwanego.
    W związku z czym teraz dostając takie pismo powinnaś na nie odpisać,że
    ostatnim miejscem zam.pozwanego bylo .... obecnie nie wiesz gdzie
    przebywa.Chociaż lepiej byloby wskazać jego miejsce zam. bo nie jest łatwą
    sprawą uzyskać rozwód w Twoim przypadku.

    Sandra