  • Data: 2003-05-07 07:53:05
    Temat: Odp: Wjezdzajac rozwalono mi konstrukcje
    Od: "Mongooes" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodam ze samochod nalezy do firmy realizujacej zamowienie a kierowca jest
    na
    > umowe zlecenie.
    > Teraz kogo mozna pozwac? Kierowce czy firme w ktorej zamowilem materialy?

    moim zdaniem powinienes pozwac kierowce poniewaz to on odpowiada za szkody
    powstale na skutek jego pracy. niemniej jednak powinienes pogadac z szefem
    ktory go zatrudnil o zaistnialej sytuacji. moze jego umowa na zlecenie
    przestanie byc wazna :)
    nie podales czy kierowca zobowiazal sie slownie czy pisemnie do pokrycia
    kosztow zniszczenia. jezeli na "gebe" to raczej kase bedzie trudno odzyskac.
    chociaz z drugiej strony majac swiadka mysle ze sprawa cywilna mialaby sens.
    bledem z twojej strony jest rowniez to ze odrazu nie wezwales policji.

    Mongooes