  • Data: 2011-06-08 11:42:04
    Temat: Odp: Re: stalking, a windykacja dlugu
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja doskonale rozumiem istote przedawnienia, tylko Ty przedstawiasz ja wlasnie taka
    jaka powinna byc. Ja nie kwestionuje istotny przedawnienia - tylko kwestionuje jakas
    dziwna "roszczeniowa" postawe, ze jak sie przedawnilo to nie tylko nie zaplace dlugu,
    ale jeszcze jak sie o niego upomnisz to pojde do prokuratury, ze to oszustwo i
    stalking (mimo, ze czesto doskonale wiem, ze dlug nie budzi zadnych watpliwosci i
    zupelnie swiadomie go nie regulowalem na czas).

    Sorry przedawnienie nie czyni z wierzyciela takiej wierzytelnosci oszusta i
    zbrodniarza. Nie rozumiem czemu sam fakt przedawnienia mialby decydowac o tym, ze
    prawowity wierzyciel staje sie kryminalista :)