    From: "Beata" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Prawo cywilne - jeszcze raz (The end)
    Date: Wed, 13 Nov 2002 21:23:37 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@213.134.175.204

    > Nie dowalam, tylko bardzo osobiście krytykuję pogląd, że przyjęcie oferty
    nie
    > skutkuje zawarciem umowy.

    Ja też obiecałam sobie że już więcej na ten temat nic nie napiszę ale
    przestań wciskac mi coś czego nie powiedziałam. Nie stwierdziłam że
    przyjęcie oferty nie skutkuje zawarciem umowy - o czymś takim nie było mowy,
    bo moim zdaniem nie było przyjęcia oferty, więc na przyszłość czytaj
    uważnie.

    > Być może - nie zaprzeczam. Mam tylko nadzieję, że im nie zabraniałaś
    > stosowania wykładni oświadczenia woli, którego tutaj odmawiałaś m.in.
    mnie.

    Jeśli mi wskażesz choć jedno miejsce gdzie zabraniałam Ci (lub komukolwiek)
    stosowania wykładni to chylę czoła.
    A ta uwaga miała na celu tylko i wyłącznie pokazanie że naprawdę sposród
    osób którym ten kazus opowiedziałam (dla zabawy) nikt nie wysunął takiego
    poglądu jak Ty - i nie twierdzę że wszyscy mają racje a Ty nie.
    Acha jeszcze jedno - atakujesz mnie z nie bardzo zrozumiałego dla mnie
    powodu, a przeciez ja juz kilka razy podkreślałam że każdy może mieć swoje
    zdanie. Możesz się z nim zgodzić albo nie Twoja wola. Mnie nie przekonujesz
    ty ja nie przekonam Ciebie i nic strasznego z tego powodu się nie dzieje.

    Co do jednego masz rację przestało być dzięki Tobie przyjemną dyskusją.
    Wniosek dla mnie z tej całej pogawędki jeden - nie ma co zaczynać
    jakiejkolwiek dyskusji na tej grupie bo kończy się ona zapewne tak samo jak
    ta. Tak więc moje założenie że nie jest to grupa "szybkich porad" było
    błędne (w tym miejscu oddaje honor tym nielicznym którzy wiedzą co to
    dyskusja).

    Życzę powodzenia i mam nadzieję że w ten sposób zakończyliśmy naszą przemiłą
    pogawędkę o prawie - Beata