  • Data: 2003-04-29 22:30:30
    Temat: Odp: Olej opalowy :)
    Od: "Arnold" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dorota M. <d...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8ehrp$4eh$...@i...gazeta.pl...
    > Mają prawo wszędzie kontrolować ( kontrola sprawdzająca wg faktur lub
    > oświadczeń u sprzedającego podczas kontroli skarbowej lub SNP)

    To jezeli olej zostal zakupiony zgodznie z przepisami tzn oswidczenia itp
    A jezeli nigdzie nie ma sladu sprzedazy

    Konkretni chodzi o przypadek - tylko o nim slyszalem, nie wiem czy
    prawdziwy -ze policja weszla na pole i sprawdzila co ma w baku pracujacy tam
    ciagnik - ciagnik i teren prywatny - i ukarala wlasciciela kwota 4000 PLN

    > Różnica w podatku akcyzowym zawarta w oleju opałowym a opałowym oraz
    > mandacik.
    Roznice w wartosci podatku od ilosci paliwa stwierdzonego w baku jak
    rozumiem
    A mandacik do jakiej wysokosci

    Pzdr