  • Data: 2003-01-07 08:42:53
    Temat: Odp: Odp: Odp: niestawienie sie w sadzie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:q...@z...router...
    > In article <avbp46$868$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > co, palnąłem coś z tym powództwem? :) Nie sędzinę/sędziego chcę
    > (hipotetycznie) pozywać :) No ale właśnie kogo? Składanie skarg ma jakiś
    > taki jakby niematerialny wymiar.

    opisałam jak to faktycznie wyglada nie jesteś jedyną osobą ,która miałaby
    problem ze stawiennictwem w takich przypadku , rownież nie sądze ,ze
    zrezygnowałbys z jakiegoś dobrego wyjazdu ale gdyby tak sie stało i
    uważałbyś ,że to wina wymiaru sprawiedliwości to i owszem powództwo cywilne
    przeciwko SP
    reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w .....

    > Ale Twoja odpowiedź w zasadzie sugeruje, że lepiej otrzeć się o
    > wykroczenie niż ryzykować otwartą konfrontację :)

    tak ponieważ jest to normalna forma załatwiania sprawy dot. niestawiennictwa
    :-) nie doszukuj się afer hehe ponieważ wezwanie przeważnie dostajesz z
    pouczeniem i możesz złożyć usprawiedliwienie :-)
    jak wiadomo potwierdzenie odbioru przez Ciebie wezwania czy nawet kogoś z
    rodziny obliguje do inf... wiele jest sytuacji ,że ktoś wpada inf.np.,ze
    odebrał wezawnie a osoba jest poza miejscem zam. wtedy zlożona pisemna inf.
    pozwala już sądowi podjąc odp. decyzje .

    W samolocie nie doręczaliby :- )tak ,ze spokojnie miałbyś czas na podjęcie
    decyzji również :-)

    Sandra