  • Data: 2005-07-13 11:00:25
    Temat: Odp: Odp: Odp: koszty zastępstwa procesowego
    Od: "Dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy w razie czego wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

    Zaskarzysz nakaz tylko w czesci zaplaconej. Jesli faktycznie zaplaciles i
    wykazesz to skutecznie, koszty poniesie powod.

    A jeśli
    > wieżyciel da mi na piśmie że uznaje?

    Jezeli da ci pokwitowanie z data po uprawomocnieniu sie nakazu, to w razie
    czego obronisz to w drodze powodztwa o pozbawienie wykonalnosci nakazu. Ale
    skomplikujesz sobie zycie na wlasna prosbe, bo najpierw komornik doreczy Ci
    zajecia rachunkow i co tam jeszcze wierzyciel wskaze, a potem bedziesz mogl
    sobie w sadzie udowodniac, ze po powstaniu tytulu obowiazek wykonales.
    Oczywiscie bedziesz musial oplacic
    wpis stosunkowy od pozwu.

    Dan