  • Data: 2008-01-11 01:33:22
    Temat: Odp: Obciecie drzewa
    Od: Łukasz W. <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:47869c19$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Łukasz W." <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może dlatego, że oprócz KC istnieją np. przepisy dot. ochrony
    > środowiska? Wyobraź sobie, że własnego drzewa, na własnej działce, też
    > czasami nie można bez zgody gminy wyciąć.

    Wiem, że różnie z tym wycinaniem bywa, nawet będąc właścicielem terenu na
    którym stoi drzewo. Liczyłem, że może ktoś podrzuci jakieś przepisy na ten
    temat, ale w takim razie sam znajdę.
    No i kwestia druga, która dalej nie jest rozstrzygnięta, czyli pominięcie
    wyznaczenia sąsiadowi terminu na wycięcie gałęzi.

    pozdrawiam
    Łukasz W.