  • Data: 2003-02-14 15:45:20
    Temat: Odp: Dlugi mieszkanie malzenstwo separacja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzys <n...@m...adresu> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2iepi$suc$...@a...news.tpi.pl...
    > A moze mi powiesz czy wystarczy jakies pismo stwierdzajace ze za
    korzystanie
    > z mieszkania ponosic bedzie odpowiedzialnosc wspolmalzonek .Jakies pismo u
    > notariusza ? Ale z drugiej strony raczej nie bo przeciez jest wspolnota
    > malzenska..no nie.? Jak to rozwiazac?

    hm nie jest to takie proste przy darowiznie na majątek odrębny ,darowizne
    mozna obalić jeśli data doknanej darowizny mówi o zobowiązaniach powstałych
    przed datą ...
    zniesienie wspolnosci z data wczesniejszą zwolni cię od długów , które
    zaciągnie wspólmałzonek po dacie ...
    tak ,ze nie jest to proste i łatwe ...

    Sandra