  • Data: 2003-09-22 08:26:41
    Temat: Odp: Amatorskie sieci komputerowe a ADMINISTRACJA
    Od: "PiotrKO" <p...@p...onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    > a niby dlaczego nie mozna na zewnatrz to jezli ja sobie zakladam antene
    > satelitarna na dachu i puszczam sobie kable na dol to musze miec
    > pozowlenie???? to chyba jakas bzdura

    dla mnie to tez bzdura kedys byla zanim nie zrobilismy wszytkich kabli
    wewnatrz, wyobraz sobie co byu ylo gdyby w twoim bloku z kazdego okna szedl
    tylo jedne kabel do jakiegos innego okna, bylo by bardrzo brzydko

    albo jesli kazdy by mial satelitke na dachu i z dacho do kazdego okna kabel
    huehue

    pozdrawiam
    Piotr