    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Alimenty na rodzicow
    Date: Sat, 22 Feb 2003 18:24:23 +0100

    Użytkownik olay <o...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b33v9i$gao$...@i...gazeta.pl...
    > Bardzo prosze o pomoc. Moj ojciec zazadal ode mnie pomocy materialnej
    > poniewaz nie ma on srodkow do zycia.

    i tak bywa dla sądu nie jest to nowością a ponadto k.r.o reguluje ten
    obowiazek w obie strony ...

    Nie ma on wyroku ale wszystko wskazuje,
    > ze do tego dazy. Rodzice rozwiedli sie 20 lat temu.

    i pewnie zasądzono alimenty przy rozwodzie ...

    Najgorsze w tej sytuacji
    > jest to, ze ojciec przez cale moje zycie nie interesowal sie co sie ze mna
    > dzieje ani nie placil alimentow.

    czy nie były pobierane z funduszu alimentacyjnego?
    jak mi wiadomo matka nie moze się zrzec tego obowiązku jedynie moze tylko
    nie egzekwować...

    Po prostu nie bylo go w moim zyciu.

    ale to nie ma znaczenia dla sprawy ...i nawet przy pozbawieniach władzy
    obowiązek alimentacyjny nie wygasa...

    Sandra