  • Data: 2003-10-29 15:39:22
    Temat: Odp: Abonament radiowo-telewizyjny ???
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik YaNkEs_69 <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnmir5$k17$...@a...news.tpi.pl...

    > A co w sytuacji gdy ktos idzie i kupuje telewizor w sklepie i nikt go nie
    > informuje o takim obowiązku (zarejestrowania) ??? Przecierz kazdy nie ma
    > obowiązku znać wszystkich ustaw .

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > yankes(at)poczta.onet.pl
    > Gadu-Gadu - 34951
    > 0501194415
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    I tu jesteś w błędzie. W naszym (?) po.........m kraju masz obowiązek
    wiedzieć. Nikogo nie obchodzi co masz wiedzieć i skąd. Masz wiedzieć
    wszystko. Tylko posłowie są zwolnieni z tego obowiązku. Przypomniała mi się
    w tym momencie sprawa pana / nie poprawiać / chyba Milera, kiedy przyznał
    się że posiada broń nie mając na to stosownego papierka. Nie została mu
    wymierzona kara gdyż " mógł nie wiedzieć " że na broń należy mieć
    zezwolenie. Ciekawe jakie było by zakończenie gdyby chodziło o zwykłego
    śmiertelnika. Pytanie czysto retoryczne.

    --
    " złodziej podatków "

    nie kradnij, rząd nie toleruje konkurencji