eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia" › Odp: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
  • Data: 2004-08-16 12:19:28
    Temat: Odp: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    Od: "D_E_V_I_L" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RYCHU <a...@t...h4k3r.biz> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
    sał:cfq7t2$5i7$...@n...news.tpi.pl

    > Witam
    > Odnoszac pusta butelke do sklepu zostalem zatrzymany przez policje i
    > wlepiono mi mandat o wysokosci 30zl ! Wykroczenie to "usilowanie spozywani
    > piwa na ul..... " Czy to normalne ?? Jak moglem pic piwo z pustej butelki
    :o
    > ?? Dodam ze mam 17 lat ;/

    Po 1 : Po co przyjmowales rachunek jezeli wiesz ze nie jestes winny.Mogles p
    oprosic o to by przyjechal radiowoz i sprawdzil czy jestes pod wplywem alkoh
    olu....(no chyba ze byles to dobrze ze zaplaciles ten rachunek)

    > Mandacik juz zaplacilem na poczcie tylko mam watpliwosci bo gosc dal mi
    > tylko odcinek C -dla osoby ukaranej jest on podsteplowany a ani czerwonego
    > ani zielonego kwitka nie dostalem ?

    Po 2 : Powinienes dostac tylko odcinek C-dla osoby ukaranej.Reszta jest dla
    poczty i dla Policji ze wplaciles

    Czy gosc mnie oszukal ??

    Po 3 : Gosc Cie nie oszukal

    --