  • Data: 2004-08-16 12:01:35
    Temat: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    Od: "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Odnoszac pusta butelke do sklepu zostalem zatrzymany przez policje i
    wlepiono mi mandat o wysokosci 30zl ! Wykroczenie to "usilowanie spozywania
    piwa na ul..... " Czy to normalne ?? Jak moglem pic piwo z pustej butelki :o
    ?? Dodam ze mam 17 lat ;/

    Mandacik juz zaplacilem na poczcie tylko mam watpliwosci bo gosc dal mi
    tylko odcinek C -dla osoby ukaranej jest on podsteplowany a ani czerwonego
    ani zielonego kwitka nie dostalem ? Czy gosc mnie oszukal ??