  • 1. Data: 2006-04-19 21:30:06
    Temat: Odmowa prokratury o wszczecie postepowania karnego
    Od: Kuba_Skce <k...@W...wp.pl>

    Kilka miesiecy temu zlozylem doniesienie o wtargnieciu i pobiciu mnie we
    wlasnym mieszkaniu. Zglosilem ten fakt na policje, wszczeto dochodzenie.
    Mialem ponadrywane przyczepy zeber, powybijane palce od uderzenia
    ciezkim swiecznikiem. Zrobilem obdukcje. Zwolnienie do 7 dni.
    dzis dostalem pismo z prokuratury ze odmawiaja wszczecia postepowania
    gdyz obrazenia jakich doznalem nie wplywaja na bezposrednie zagrozenie
    zycia.
    Do tego nie wzieli zupelnie pod uwage faktu najscia w domu przez 3
    osoby! Co mam zrobic. Czy skladac zazalenie do prokuratora nadrzednego?
    Prosze o pilna pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-20 06:53:41
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Do tego nie wzieli zupelnie pod uwage faktu najscia w domu przez 3
    > osoby! Co mam zrobic. Czy skladac zazalenie do prokuratora nadrzednego?

    Skladac, nic innego zrobic nie mozesz. Przed zlozeniem mozesz przejrzec akta
    sprawy.

    Cezar