  • 211. Data: 2009-07-03 17:14:29
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Baloo <b...@o...eu> napisali:

    > Nie musi. Pizzeria sama jest producentem konkretnego wyrobu, czyli pizzy
    > (nie ciasta do niej), a nie pośrednikiem w sprzedaży.

    Ale ciasto kupuje gotowe. A ja chce wiedziec gdzie, zeby robic sobie taka
    dobra pizze w domu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 212. Data: 2009-07-03 17:17:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Ale ciasto kupuje gotowe. A ja chce wiedziec gdzie, zeby robic sobie taka
    > dobra pizze w domu.

    A potem pójdziesz do producenta ciasta i zmusisz go aby Ci powiedział
    skąd bierze jajka.

    I nareszcie będziesz miał wymarzoną jajecznicę :)

    --
    spp

  • 213. Data: 2009-07-03 21:06:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > W takim mianowicie, żeby zdecydować, czy udzielisz im informacji (za
    > darmo lub za kasę) czy nie udzielisz.

    Nie czuję takiej potrzeby.

    > bo sam już nie wiesz, o co Ci chodzi.

    Twoja niewiedza nie jest na szczęście zaraźliwa.

    --
    cokolwiek

  • 214. Data: 2009-07-03 21:11:03
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Nie czuję takiej potrzeby.

    To po kija zawracasz gitarę swoimi durnymi pytaniami i wywodami?

  • 215. Data: 2009-07-03 21:12:42
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w

    > Co konkretnie ma prawo podkablować?

    Poszukaj sobie w wątku. Nauka czytania ze zrozumieniem jak sam raczyłeś
    zauważyć, była w pierwszej klasie.
    A za udzielenie informacji nieczytatym matołkom od dziś pobieram opłaty :)

  • 216. Data: 2009-07-03 21:15:07
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 217. Data: 2009-07-03 21:44:15
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Pytam, bo nie ma czego podkablować, a skoro masz inne zdanie to je
    > wyartykułuj.

    Nie widzę takiej potrzeby.
    Było kilka razy w tej dyskusji, więc znajdź sobie, wnioski wyciągnij sam, a
    jeśli nie potrafisz, to twój problem.

  • 218. Data: 2009-07-03 21:45:03
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 219. Data: 2009-07-03 21:45:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > To po kija zawracasz gitarę swoimi durnymi pytaniami i wywodami?

    To jest właśnie jedna z rzeczy których nie rozumiesz i niech już tak
    pozostanie. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 220. Data: 2009-07-03 23:50:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No właśnie, mianem producenta określa się raczej podmiot odpowiedzialny
    > za produkt niż faktycznego wytwórce. A zatem obowiązku podania
    > "okreslenia producenta" nie można utożsamiać z obowiązkiem podania
    > namiarów na faktycznego wytwórcę sprzedawanego towaru. Odnosząc to do tej
    > konkretnej sytuacji sprzedawca może w zasadzie podać namiary sam na
    > siebie.

    Może, ale z wynikajacymi z tego tytułu skutkami prawnymi. Czyli przejmuje
    na siebie odpwoiedzialność za ewentualne wady.