  • 1. Data: 2005-12-31 08:11:04
    Temat: Odmowa Gwarancji...
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    Pytanie moje dotyczy, utraty gwarancji na pewien towar ( komputer). Otoz
    sprawa wyglada nastepujaco. Zanioslem komputer do firmy w ktorej dokonalem
    zakupu ( a ze dzien byl sniezny), wypakowujac go z samochodu platki sniego
    pokryly boki obudowy. i zaslacz. Kiedy chcialem zareklamowac go (zepsulo
    sie chyba cos w nim), szef firmy widzac maszyne odmowil mi gwarancji bez
    popatrzenia na problem i wpisal do karty gw utrata gwarancji.

    MYsle ze po czesci mial racje ale co myslicie, ?

  • 2. Data: 2005-12-31 08:21:38
    Temat: Re: Odmowa Gwarancji...
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Apvv" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > popatrzenia na problem i wpisal do karty gw utrata gwarancji.
    >
    > MYsle ze po czesci mial racje ale co myslicie, ?

    Gwarancja to nie jest jedyne, co Ci przysługuje.
    EWa

  • 3. Data: 2005-12-31 08:45:04
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    No wiec co rekojmia? na jakiej podstawie !!!

  • 4. Data: 2005-12-31 08:58:40
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > No wiec co rekojmia? na jakiej podstawie !!!

    ustawa o szczegolnych warnunkach sprzedazy konsumenckiej czy jakos tak

    pozdr

  • 5. Data: 2005-12-31 09:24:05
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 31 Dec 2005 09:11:04 +0100, Apvv napisał/napisała:
> [...]
    > popatrzenia na problem i wpisal do karty gw utrata gwarancji.
    >
    > MYsle ze po czesci mial racje ale co myslicie, ?

    a ja mysle,ze nie..
    Moim zdaniem to naciagacze.. Pracowalem w serwisie i w zime ludzie
    przynosili do nas komputery wrecz zasniezone :D
    Stawaly potem w serwisie na pare dni zanim nie wyschly i nie doszlismy do
    problemu...
    Opisz dokladnie sprawe i idz do Uoikk (czy gdzie tam sie z takimi sprawami
    chodzi).

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 6. Data: 2005-12-31 10:16:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > MYsle ze po czesci mial racje ale co myslicie, ?

    Jesli problem wynikal wylacznie z faktu zasniezenia czesci obudowy,
    to jest sciema.

    Zrob misiowi dobrze nowy rok. Poinformuj go, ze podejmiesz
    wlasciwe kroki w UOKiK. W takim niezbyt lubianym w niektorych kregach
    Komputer SWIECIE, jest dziewczyna, ktora pomaga w takich sytuacjach
    i lubi naglasniac tego typu sytuacje. Przejrzyj lub kup ten tygodnik
    i poszukaj rubryki Kasi Tez (zwykle pod koniec numeru). Znajdziesz tam
    adres email i wskazowki jak wysylac maile opisujace sprawe.

    Najwazniejsze, zeby misio wchodzac w 2006 rok czul na dupie oddech
    klienta.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2005-12-31 11:27:50
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Lookasik wrote:
    > Użytkownik "Apvv" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ustawa o szczegolnych warnunkach sprzedazy konsumenckiej czy jakos tak

    Hmm, no więc zgodnie z prawem jest tak, że rękojmia jest owszem
    wyłączona w kontaktach z konsumentami, ale w jej miejsce wchodzi tzw.
    "niezgodność z umową", albo inaczej ochrona ustawowa, oczywiście z
    ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej właśnie.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 8. Data: 2005-12-31 13:49:47
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 31 Dec 2005 11:16:08 +0100, rezist.com napisał(a):

> [...]
    > adres email i wskazowki jak wysylac maile opisujace sprawe.
    >
    > Najwazniejsze, zeby misio wchodzac w 2006 rok czul na dupie oddech

    uokik ?? ten urząd nie zajmuje sie takimi pierdołami. Raczej federacja
    konsumentów.

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-12-31 15:40:58
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Apvv" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No wiec co rekojmia? na jakiej podstawie !!!

    Jesli zakup był na firmę (nie określiłeś tego), to rękojmia (1 rok od
    zakupu).
    Jesli kupiłeś jako konsument (nie na firmę), to obowiązuje dwuletnia
    odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu zgodności z umową.
    EWa

  • 10. Data: 2006-01-01 08:48:25
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Apvv napisał(a):
    > No wiec co rekojmia? na jakiej podstawie !!!

    Przysługuje ci *PLONK* Warning za top-postowanie.

    Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
    Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
    Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
    Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    chester