  • Data: 2005-12-31 08:11:04
    Temat: Odmowa Gwarancji...
    Od: "Apvv" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie moje dotyczy, utraty gwarancji na pewien towar ( komputer). Otoz
    sprawa wyglada nastepujaco. Zanioslem komputer do firmy w ktorej dokonalem
    zakupu ( a ze dzien byl sniezny), wypakowujac go z samochodu platki sniego
    pokryly boki obudowy. i zaslacz. Kiedy chcialem zareklamowac go (zepsulo
    sie chyba cos w nim), szef firmy widzac maszyne odmowil mi gwarancji bez
    popatrzenia na problem i wpisal do karty gw utrata gwarancji.

    MYsle ze po czesci mial racje ale co myslicie, ?