    From: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odległość drzew od muru
    Date: Tue, 3 Aug 2004 06:05:07 +0200

    Witam,
    Przeczytałem podobny post i pytam o taką sytuację:
    Mój budynek (ponad 50 letni) stoi w granicy działki. Sąsiad posadził drzewka
    pół metra od mojego muru po swojej stronie.
    Za kilka, czy kilkanaście laty korzenie będą rozsadzać mi ścianę i
    fundament.
    Pytam, czy wolno mu było? Co zrobić, żeby nie doszło do uszkodzenia chaty?
    Nadmieniam, że sąsiad sprawę zbagatelizował. mówiąc, że nie ma się co
    martwić na zapas.
    Pozdrówka
    JacK