  • 1. Data: 2002-11-15 12:44:41
    Temat: Odc.2. niusonoweli Licencja OEM
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    W dzisiejszym odcinku:

    Scena 1.
    Nikt z biura prasowego firmy M$ nie jest - dla mnie ? - dostępny.
    Telefony komórkowe - ponoć - wyłączone, stacjonarny przełącza na
    sekretarkę.
    Wczoraj dodatkowo wysyłałem e-mail opisujący problem oraz telefon
    do siebie. Nie otrzymałem ani odpowiedzi e-mailowej ani nikt nie
    oddzwonił.

    Scena 2.
    Prawniczka z biura prawnego obsługującego BSA w tym M$ także
    niedostępna. Wczoraj podawałem telefon do siebie z prośbą
    o odzwonienie. Dziś ponowiłem prośbę.

    Dalszy ciąg nastąpi...

    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2002-11-15 22:27:09
    Temat: Re: Odc.2. niusonoweli Licencja OEM
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, Elita.pl wrote:

    >+ W dzisiejszym odcinku:
    >+
    >+ Scena 1.
    >+ Nikt z biura prasowego firmy M$ nie jest - dla mnie ? - dostępny.

    Wiesz, może celem osiągnięcia przyszłych przychodów znajdzie
    się kilku chętnych do zadania dziwnych pytań typu "jak Państwo
    zapatrują się na wyrok w Niemczech" :)
    Jakbyś, wybaczywszy lenistwo, zapodał owe telefony - to
    przynajmniej dowiedzielibyśmy się czy cię do KF wrzucili ;)
    czy rzeczywiście doszkalają się z dziur w prawie :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-11-15 23:06:51
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    >przynajmniej dowiedzielibyśmy się czy cię do KF wrzucili ;)
    /.../

    Zrobili mu 'papatki' ? :)))

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-11-16 00:21:38
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Wiesz, może celem osiągnięcia przyszłych przychodów znajdzie
    > się kilku chętnych do zadania dziwnych pytań typu "jak Państwo
    > zapatrują się na wyrok w Niemczech" :)

    Eh... pomarzyć można ;))

    > Jakbyś, wybaczywszy lenistwo, zapodał owe telefony - to
    > przynajmniej dowiedzielibyśmy się czy cię do KF wrzucili ;)
    > czy rzeczywiście doszkalają się z dziur w prawie :)

    Jeśli i w poniedziałek kontakt okaże się być niemożliwym
    to podam te telefony. Na razie nie chciałbym zostać
    spuszczony do kanały jako "setna osoba dzwoniąca w tej sprawie".
    No i ja nagrywam rozmowy, więc każdy będzie mógł sobie je odsłuchać.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm