  • 1. Data: 2005-12-21 15:51:38
    Temat: Oczekiwanie na proces a wyjazd z kraju
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl>

    Witam grupowiczow!
    Czekam na proces w ktorym zaskazam decyzje ZUS. Jest wielce
    prawdopodobne, ze sprawa rozpocznie sie w momencie, kiedy nie bedzie mnie
    juz w kraju, a powroce nie wczesniej niz po ok 4-5 miesiacach.
    Zalozmy ze mnie juz nie ma a wezwanie do stawienia sie w sadzie odbiera moja
    malzonka. Czy moze ona w moim imieniu prosic o przesuniecie terminu
    rozprawy. Co powinienem zrobic juz teraz, aby przygotowac sie na taka
    ewentualnosc, aby z miejsca nie przegrac sprawy. Nie wiem czy ma to
    jakiekolwiek znaczenie, ale na wszelki wypadek zaznacze ze bedzie to
    rozprawa apelacyjna.

    Pozdrawiam
    Andrzej.