    From: "Marecki" <m...@t...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oczekiwanie na apelacje - 3 pytania
    Date: Tue, 13 Sep 2005 23:11:31 +0200

    W styczniu zakonczyla sie sprawa rozwodowa nieciekawym dla mnie wyrokiem.
    Natychmiast zlozylem apelacje. Sad natychmiast poprosil o pieniazki -
    wplacilem. Od tej pory cisza. Czas na pytania:

    1. Czy to normalne, ze czeka sie na apelacje juz 8 miesiecy? Czy mozna to
    jakos ponaglic? Zlozyc jakies zazalenie? Tylko do kogo?

    2.Jednym z powodow dla ktorego wniosem apelacje bylo zasadzenie alimentow w
    wedlug mnie kosmicznej wysokosci. Czas leci, a ja zaczynam popadac w dlugi.
    Czy moge cos z tym zrobic? Czy moge skladac do Sadu Rodzinnego wniosek o
    zmiane zasadzonych alimentow, czy tez musze cierpliwie czekac na apelacje?

    3.Czy koniecznym do zlozenia pozwu o podzial majatku jest zakonczenie sprawy
    rozwodowej (czyli apelacji)? Czy wystarczy, ze jakies dwa lata temu inny Sad
    zniosl swoim wyrokiem wspolnosc ustawowa malzenska?

    Prosze pomozcie
    Marecki