  • 41. Data: 2008-09-12 21:18:19
    Temat: Re: Ochrona w marketach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Bartnik wrote:

    > Sporo w marketach jest "napoczetego" towaru i dlatego sprawdzenie czy
    > wszystko jest w srodku wydaje sie byc zdrowym odruchem. Ciezko potem
    > zglosic reklamacje - kupilem u was toster ale tostera nie bylo w
    > opakowaniu.

    Mi sie raz tak udało kupić pompę elektryczną do materaca.
    Śpieszyło mi się, wiec złapałem pudełko, przeleciałem przez kasę i już.
    Na następny dzień kosztowało mnie to drugą pompkę.
    Pompka oczywiście była, bo po ciężarze bym się zorientował, że coś nie
    tak,ale końcówki już niestety ani jednej.

  • 42. Data: 2008-09-12 21:30:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Ale przypadkiem akurat dziesięciu pracowników ochrony właśnie w tym
    > momencie patrzyło w monitory i mogą zeznać co widzieli ;)

    I przypadkiem znajduje się bezstronny świadek, który zgłasza się nie na
    policję tylko do strony i jest nie przez sąd za pośrednictwem poczty (bo
    poczta w spisku uczestniczy i produkuje potwierdzenia doręczenia pism,
    których świadek na oczy nie widział) informowany o terminach sprawy
    sądowej, tylko przez tę stronę.

    A potem kombajn zbożowy wystartował, dokonał nalotu bombowego i odleciał
    na wschód ;->

  • 43. Data: 2008-09-13 11:26:14
    Od: Robert Steward <d...@g...pl>

    qwerty napisał(a):

    > Kupiłbyś jakikolwiek towar, który był otwierany?

    kupowałeś kiedyś biustonosz ???
    chyba nie