  • 1. Data: 2010-11-30 19:48:59
    Temat: Obowiązkowe szkolenie pracownika i lojalka
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Powiedzcie mi czy jest to jakoś uwarunkowane prawnie, czy tylko
    widzimisie pracodawcy.
    Pracownik zostaje wysłany na obowiązkowe szkolenie dofinansowane z EFS.
    Jednocześnie pracownik ten musi podpisać umowę, że przepracuje określony
    czas tzw. lojalka.
    Ja czegoś nie łapię. Szkolenie obowiązkowe i lojalka?? Dziwne.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 2. Data: 2010-11-30 19:58:55
    Temat: Re: Obowiązkowe szkolenie pracownika i lojalka
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 20:48:59 +0100, Buster napisał(a):

> [...]
    > czas tzw. lojalka.
    > Ja czegoś nie łapię. Szkolenie obowiązkowe i lojalka?? Dziwne.

    A co jak nie odpracuje? Będzie musiał oddać pracodawcy koszty szkolenia?
    Jakie koszty? Ile pracodawca płaci za szkolenia z EFS?
    Sprawdź dokładnie, bo zadaje się, że pracodawca chce wymusić (w przypadku
    ewentualnego zwolnienia) kasę za bezpłatne szkolenie. No chyba, że EFS
    tylko częściowo finansuje to szkolenie. Ja się z takim nie spotkałem, ale
    jest możliwe, że mimo to takie istnieją ;-) - moja wiedza o EFS jest mocno
    niepełna.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-11-30 20:05:04
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    Buster pisze:
> [...]
    > czas tzw. lojalka.
    > Ja czegoś nie łapię. Szkolenie obowiązkowe i lojalka?? Dziwne.

    Obowiazkowe gdyz ...?

    Lojalka (z punktu widzenia pracodawcy) ma zabezpieczac koszt - np.
    finansowanie z EFS, ale gdy zrezygnujesz z pracy to pracodawca musi
    zwrócic kase. Poza tym patrz "dofinansowane" - a więc pracodawca też cos
    płaci - a więc w zamian chce zabezpieczyć swoje interesy.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-12-01 17:55:49
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas tzw. lojalka.
    > Ja czegoś nie łapię. Szkolenie obowiązkowe i lojalka?? Dziwne.

    A samo szkolenie pewnie w godzinach pracy i zamiast świadczenia tej pracy?
    Tu akurat można zrozumieć pracodawcę, chociaż dyskusyjna może być
    obowiązkowość tego szkolenia.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl