    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Obowiazkowa sluzba wojskowa kobiet
    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Date: Thu, 12 Apr 2007 10:37:56 +0200

    Witam

    Moja pani dostała wezwanie do armii na jakieś obowiązkowe przeszkolenie.
    Ukonczyła szkołe medyczną. Skończyła studia chemiczne i od lat pracuje
    zawodowo. A teraz państwo chce ją powołać na jakieś przeszkolenie do szkoły
    oficerskiej. Czy państwo może ot tak, powołać sobie moją kobiete do swojej
    armii? Niby tylko na dwa tygodnie, ale nie uśmiecha się to nam...
    Państwo przyznało sobie takie prawo by zmuszać kobiety do obowiązkowej
    służby? Na wezwaniu jest napiane że ma zgłosić się celem odbycia służby
    wojskowej. Jak się z tego wykręcić? Czy to naprawdę obowiązkowe?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski