  • Data: 2006-08-27 15:21:59
    Temat: Obowiazki wynikajce z decyzji a postepowanie adminsitracyjne
    Od: "Dzordz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Otrzymałem (w zasadzie nie ja) od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
    pismo z zapytaniem czy decyzje (polegajace na doprowadzeniu pomieszczen
    piwnicznych do stanu poprzedniego oraz rozbiorce rozbudowanej czesci garazu)
    zostaly wykonane. Jezeli takowe decyzje nie zostaly wykonane zostanie
    wszczete postepowanie egzekucyjne w administracji.

    Oczywiscie decyzje te nie zostaly wykonane z powodu tego, ze Pan ktory jest
    adresatem tego pisemka przebywa od 3 miesiecy poza granicami kraju. Dlatego
    pytam sie - czy da sie cos z tym zrobic? Czy napisac jakies pismo do tego
    INB z wyjasnieniami?
    Co z tym fantem zrobic?
    Nie chcialbym aby do posesji, ktora sie opiekuje podczas nieobecnosci
    gospodarza wkroczyli jacys dziwnie panowie i czegos rzadali.

    Z góry dziekuje za podpowiedzi