eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowychObowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
  • Data: 2012-02-14 17:11:21
    Temat: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    Od: Sebastian Malysa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie szybkie pytanie, ponieważ zostałem posądzony o bezprawną
    wymiane drzwi wejściowych w mieszkaniu własnościowym, chciałbym
    ustosunkować się do tych zarzutów i chciałbym mieć jakieś konkretne
    paragrafy w związku z tym że nie otrzymałem/nie został mi
    przedstawiony/nie jest wywieszony regulamin ani jakiekolwiek przepisy,
    nie ma nawet gabloty z ustawami itp w związku z czym nie miałem
    pojęcia o konieczności uzyskania zgody na remont we własnym
    mieszkaniu..

    Interesuje mnie więc czy jest obowiązek wywieszenia przez spółdzielnie
    statutu/regulaminu w obrębie budynku mieszkalnego lub konieczność
    zapoznania lokatora podczas przejmowania lokalu.

    Być może są jakieś inne przepisy które mogę mu przedstawić a które
    znoszą ze mnie obowiązek zgłaszania faktu wymiany drzwi?

    Pozdrawiam I dziękuję za informacje

    Sebastian M.