  • 1. Data: 2009-03-05 06:35:42
    Temat: Obowiązek meldunkowy cudzoziemców
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Czy właściciel mieszkania ma obowiązek powiadomienia właściwego urzędu
    gminy o miejscu pobytu cudzoziemca, jeśli wynajmuje mu mieszkanie ?
    Dodam, że jest to cudzoziemiec spoza UE np. Chorwacji, Arabii Saudyjskiej

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 2. Data: 2009-03-05 13:14:51
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy cudzoziemców
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Czy właściciel mieszkania ma obowiązek powiadomienia właściwego urzędu
    > gminy o miejscu pobytu cudzoziemca, jeśli wynajmuje mu mieszkanie ?
    > Dodam, że jest to cudzoziemiec spoza UE np. Chorwacji, Arabii Saudyjskiej

    jeśli wie, o fakcie, ze sie nie zameldował sam, to tak.

  • 3. Data: 2009-03-05 20:22:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    cudzoziemiec ma obowiązek się zameldować z pomocą wynajmującego, który ma
    tego dopilonować

  • 4. Data: 2009-03-06 02:09:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Czy właściciel mieszkania ma obowiązek powiadomienia właściwego urzędu
    > gminy o miejscu pobytu cudzoziemca, jeśli wynajmuje mu mieszkanie ?
    > Dodam, że jest to cudzoziemiec spoza UE np. Chorwacji, Arabii Saudyjskiej

    Jeśli rozumieć pytanie dokładnie tak, jak je zadałeś, to oczywiście że
    nie, bo byłby to nonsens - wynajmujący musiałby śledzić najemcę i
    donosić, że np. właśnie wyjechał w interesach do Zakopanego ;->

    Jeśli chodzi ci o obowiązek meldunkowy (w skrócie: właściciel lub
    najemca ma pilnować, żeby stan zameldowania w urzędzie zgadzał się ze
    faktycznym stanem zamieszkania) to nie ma znaczenia, czy to Polacy,
    Chorwaci czy Marsjanie.