  • 11. Data: 2009-03-10 19:42:50
    Temat: Re: Obniżenie pensji w okresie wypowiedzenia - umowa o pracę
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Będzie - jak nic nie zrobi to skutek będzie ten sam.

    Tzn jaki? Przeciez wypowiedzenie zmieniajace musi byc pisemne.

    Jacek Kustra

  • 12. Data: 2009-03-10 19:44:06
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Nic nie musi.
    > I pewnie nie da, bo w tej sytuacji to byłby nic nie warty świstek, szkoda
    > fatygi.

    No zgadza sie. Napisalem musi, jakby pracodawca sie oczywiscie uparl.
    Innego wyjscia nie ma, no chyba ze rzeczywiscie bedzie mial ochote
    kombinowac.

    Jacek Kustra

  • 13. Data: 2009-03-10 19:46:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jotte pisze:

    > Będzie miał.
    > Pisałem - polowanie. Choćby szukanie okazji do art. 52.
    > Prowokacje, kanty, oszustwa - pracodaFców nie znasz?

    Ale tutaj chyba za duzo ryzykuje. Przynajmniej teoretycznie nie jest tak
    latwo zwolnic pracownika z jego winy. Tym bardziej gdy pracownik
    swiadomy swoich praw, to takiemu pracodawcy moze narobic smrodu -
    oczywiscie jesli takie rozwiazanie umowy byloby bezzasadne :)

    Jacek Kustra

  • 14. Data: 2009-03-10 19:49:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:49b6c2c3@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...wp.pl> pisze:

    > Tzn jaki? Przeciez wypowiedzenie zmieniajace musi byc pisemne.
    Chodzi o art. 42 §2 KP.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-03-10 19:51:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:49b6c3a0$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...wp.pl> pisze:

    > Ale tutaj chyba za duzo ryzykuje.
    Zwykle owszem.

> [...]
    > winy. Tym bardziej gdy pracownik swiadomy swoich praw, to takiemu
    > pracodawcy moze narobic smrodu - oczywiscie jesli takie rozwiazanie umowy
    Dlatego pisałem o prowokacjach, kantach i oszustwach.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-03-10 20:31:12
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jotte pisze:

    > Chodzi o art. 42 §2 KP.

    Zgoda, ale przeciez tutaj de facto nie ma to zastosowania, bo sam
    pracownik juz jest w okresie wypowiedzenia :)

    Jacek Kustra

  • 17. Data: 2009-03-10 20:42:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:49b6ce19@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...wp.pl> pisze:

    > Zgoda, ale przeciez tutaj de facto nie ma to zastosowania, bo sam
    > pracownik juz jest w okresie wypowiedzenia :)
    W sumie po przemyśleniu przyznaję ci w tej materii rację co do skutków.

    --
    Jotte