  • 41. Data: 2011-06-02 08:42:13
    Temat: Re: Oble -- sprawa sądu nad zbrodniarzami typu Osama bin Laden
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    > To już zbyt późno.

    Policja w ogóle nie powinna mieć emerytur. Do końca życia powinni pracować.
    W końcu to służba :-)

  • 42. Data: 2011-06-02 08:44:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Trza się uczyć było.

    Na księdza ?

  • 43. Data: 2011-06-02 08:45:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    > Ja Ci piszę o tym, że policjant zawodowo styka się ze świtem przestępczym,
    > dlatego (aby jeszcze na tym świecie, nie tylko po śmierci ciała) móc
    > normalnie żyć, musi odejść z tej pracy dostatecznie wcześnie,

    A ja się stykam z klientami i dlatego muszę odejść z tej pracy jeszcze
    wcześniej

  • 44. Data: 2011-06-02 08:46:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Skąd ta pewność że się nie poddał i skąd pewność że mieli
    > go zabić a nie złapać ?

    Jakieś nowe rewelacje ? :-)

  • 45. Data: 2011-06-02 08:55:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl>

    > Chodzi oto, żeby w ramach służb mundurowych też jakoś stopniować
    > stanowiska i zadania pod względem tych niebezpieczeństw.

    Chodzi o to, żeby policjant tak jak każdy inny zawód wypracowywał swoją
    emeryturę a nie żył kosztem społeczeństwa. Większość zawodów eksploatuje
    ludzi znacznie bardziej a nie ma żadnych przywilejów emerytalnych. I dobrze,
    bo nie temu emerytury służą.

  • 46. Data: 2011-06-02 08:56:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    > OK. Wyrok. Więc i jakiś sąd. OBLa też sądzono?
    > Moim zdaniem tak, choć OBL nie zaszczycił swą
    > obecnością sędziów czy sądów świata, który rujnował. :)
    >
    > Nie zaszczycił, ale o prowadzonych dochodzeniach i o sądzeniu
    > wiedział doskonale. Co więcej -- mógł uczestniczyć w tych
    > dochodzeniach bez narażania siebie na skutki procesu, gdyby
    > ów proces okazał się niegodziwym, niesprawiedliwym, krzywdzącym...
    > Jest już radio, TV, internet, są telefony... Od dawna jest poczta...
    > Można postawić pełnomocnika...

    A jaki sąd niby prowadził tę jego sprawę ?

  • 47. Data: 2011-06-02 13:07:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niusy.pl" is7iho$f6h$...@n...net.icm.edu.pl

    > Na księdza ?

    IMO łachudrą się człowiek rodzi -- nie trzeba się uczyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2011-06-02 13:12:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niusy.pl" is7ijm$fe6$...@n...net.icm.edu.pl

    > A ja się stykam z klientami i dlatego muszę odejść z tej pracy jeszcze wcześniej

    ZTCW prostytutki (stykające się z klientami) odchodzą na emeryturę wcześnie.

    -=-

    Dupa (urolog) czy wysokość -- to przykłady dobrego świata.
    Przestępczość -- jest złem.

    Nie chodzi o to, że zawód policjanta jest trudny, nieprzyjemny,
    szkodliwy dla zdrowia, niebezpieczny ale o to, że policjant
    styka się na co dzień ze światem przestępczym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Przypomnę nieśmiało, że tematem jest OBL.

  • 49. Data: 2011-06-02 13:24:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niusy.pl" is7j7p$gh8$...@n...net.icm.edu.pl

    > A jaki sąd niby prowadził tę jego sprawę ?

    Sąd ludzki. :) A dosięgnął go gniew Boży wyrażony się strzałem w głowę. :)

    -=-

    Już pisałem -- było dochodzenie czy nie było?
    Jeśli było -- przez kogo było prowadzone?
    I jeśli było -- czy OBL uczestniczył w tym
    dochodzeniu, czy zamiast uczestniczenia,
    obiecywał Ameryce nowe/kolejne fajerwerki?

    -=-

    Ameryka prowadziła wojnę z OBLem. Czy na wojnie trzeba aż sądu,
    aby strzelić do przeciwnika? Każdego żołnierza najpierw trzeba
    osądzić, zanim strzeli się do niego? Owszem -- jeśli przeciwnik
    poddaje się i staje się jeńcem wojennym, nie można go zabić bez
    sądu. Ale czy OBL poddał się? Raczej nie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2011-09-24 21:46:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "niusy.pl" is7id7$f08$...@n...net.icm.edu.pl

    > Policja w ogóle nie powinna mieć emerytur. Do końca życia powinni pracować. W końcu
    to służba :-)

    ZTCW -- mafiosi tak ,,pracują''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'