  • 11. Data: 2010-09-18 18:17:31
    Temat: Re: Obetną pensje prezydentowi
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > To znaczy moja pensja za pracę jest jakąś darowizną? Wyciągam po nią rękę?
    > Czyli ty tez wyciagasz ręke jak sobie zarabiasz.
    > PLONK i eot.

    E tam zaraz plonk i eot...

    po co sie tak wnerwiasz...? Jak prezydent jest Twoim bezposrednim
    pracodawca, to sobie wynegocjiuj u niego lepsze warunki, a jak nie,
    to... niestety mowienie , zeby Ci dodal, jest niecelowe, bo nie jest on
    strona w tym ukladzie :-)))

    Ja cos tam robie i z tego mam jakies tam pieniadze, jak ich jest za
    malo, to zmieniam swoje dzialania zmierzajace do ich pomnorzenia, ale
    nie mowie, zeby mi ktos cos dodawal...

    To klasyczne wyciaganie reki, a jak rzeczywiscie chcesz zarabiac wiecej,
    to zwroc sie do swojego pracodawcy i tam negocjuj, a nie mowisz w
    'trzecia strone', ze... 'niech mi doda'.

    Kto ma Ci dodac i za co...? Ze zapytam :-)))

  • 12. Data: 2010-09-18 18:45:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-18 20:17, robercik-us pisze:
    > Kto ma Ci dodac i za co...? Ze zapytam :-)))

    Aleś Ty głupi. Czy Ty myślisz, że ja myślę tylko o sobie?

    Skoro jest na to budżet, żeby u nas ci z rządu dawali sobie, to dlaczego
    zabierają Polakom co się da i robią podwyżki. Nawet na głupi abonament
    RTV znowu się połaszczyli, a Tusk obiecywał, że abonament zniesie.
    Abonament będzie przywrócony wszystkim i będzie opiewał na wyższą kwotę.
    Nie chce mi się już z Tobą dyskutować. Eot.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-09-18 19:01:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Aleś Ty głupi.

    Ales ty mądra. Potrafisz napisać "PLONK i eot".
    Tylko jak zwykle nie wiesz co to znaczy.
    I tak ze wszystkim.

  • 14. Data: 2010-09-19 05:48:47
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik animka napisał:

    > Aleś Ty głupi. Czy Ty myślisz, że ja myślę tylko o sobie?

    Wiesz co... skoro nie znajac czlowieka potrafisz mu wyjechac z takim
    tekstem tylko na podstawie jego, skod inad, prawdziwych spostrzezen, to
    ja wysiadam...

    Wybacz, ale od zawsze glupi madremu byl wrogiem, jak tylko od niego
    dowiedzial sie, ze jest w bledzie...

    Nie inaczej jest i teraz.

    Nie dyskutuj juz moze ze mna i ten swoj PLONK zastosuj - moze dowiedz
    sie najpierw co to znaczy :-DD, a potem to wykorzystaj.

    Gdybys juz za pierwszym razem ten PLONK zastosowala, to nie mialabys w
    zasadzie mozliwosci odpowiedziec na mojego posta, ale Ty specjalizujesz
    sie tylko - jak widze - w publicznym obrazaniu nieznajomych, zatem to ja
    koncze dyskusje, bo niestety nie ma z kim jej dalej prowadzic.

    EOT z mojej strony

    PS
    EOT znaczy End of Topic, czyli koniec dyskusji po mojej stronie i juz na
    Twoje dalsze wynurzenia w watku nie reaguje...

    bez pozdrowien
    robercik-us

  • 15. Data: 2010-09-19 20:56:35
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    > zeby nie chodzil w podartej koszuli i nie przyjmowal korupcyjnych
    > propozycji motywowany glodem.

    A prezydent z pensji kupuje koszule i garnitury i jedzenie?
    Małpeczki i viagrę do apteczki też?

    Pensja prezia to takie kieszonkowe, odkłada mu się w banku, bo przy sobie
    nie nosi
    Szatniarzowi w knajpie nie zapłaci, bo bez forsy jeździ.

  • 16. Data: 2010-09-20 07:14:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 19:56:32 +0200, animka napisał(a):

    > To znaczy moja pensja za pracę jest jakąś darowizną? Wyciągam po nią rękę?
    > Czyli ty tez wyciagasz ręke jak sobie zarabiasz.
    > PLONK i eot.

    Chciał ci chyba dyskretnie powiedzieć, że jesteś za głupia, żeby zarabiać
    tyle co prezydent. Nie ma się co obrażać.
    --
    marcin