    From: "Szymon Gluch" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Obce tablice rejestracyjne.
    Date: Mon, 13 Jan 2003 14:47:14 +0100

    Moze ktos pomoze?

    Spolka zagranica, ktora ma 100% udzialow w "mojej" spolce posiada samochod
    specjalistyczny, ktory jest mi potrzebny do uzytku tutaj w Polsce.
    Niestety ustawa zabrania mi sprowadzic tenze w zwiazku z brakiem homologacji
    normy Euro 2 czystosci spalin.
    Probowalem wiec zasiegnac informacji na Policji, czy moi pracownicy maja
    mozliwosc kierowac tym samochodem zarejestrowanym za granica na podstawie
    umowy uzyczenia, wynajmu lub podobnej. Niestety zeznania Wydzialu Ruchu
    Drogowego sa rozbiezne.
    Czy ktos moze wie, jak wyglada sytuacja? czy na podstawie takiej umowy moi
    pracownicy moga uzywac tego auta na terenie RP???

    Albo z drugiej stony, czy zatrudnienie mojego pracownika w tejze firmie za
    granicami RP umozliwia mu uzywanie tego samochodu w granicach RP?

    Pozdrawiam
    Szymon