  • Data: 2003-12-08 11:48:16
    Temat: [OT] Re: Pomozcie
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Seba napisał/a:
    > Agresja rodzi u mnie obrzydzenie i naprawde nie mam zamiaru stracic roku w
    > wojsku.

    Nie do końca jest to stratą... ale to tylko moje zdanie.
    Kwestia, jak kto pojmuje doświadczenie życiowe :)

    > Jak moge uniknac tego nieprzyjemnego obowiazku?

    A jesteś w 100% zdrów?
    W moim przypadku okazało się, że nie powinienem trafić do armii z kategorią
    A1 mając niewielką wadę serca. Powinienem dostać kategorię D ale ponieważ
    nie badałem się na okoliczność wszystkich możliwych usterek w stanie
    zdrowia, to mogłem trafić do jednostki specjalnej gdybym tylko chciał!
    Wyszło to na wierzch kilka lat po wyjściu z 'syfu' co wskazuje na indolencję
    wojskowych konowałów ale też i na to, że życzę Ci abyś nie odkrył u siebie
    jakiejś choroby. Wszak lepiej iść do wojska niż być chorym, prawda?

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.