eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.[OT] Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Maciek." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Date: Tue, 15 Nov 2011 00:27:30 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <j9s84g$cok$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3vdw9etk7voy$.1mj4obkgcf5at.dlg@40tude.net>
    <j9rnib$aos$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <m...@4...net> <j9s54b$1ib$11@inews.gazeta.pl>
    <1ou5azg7ik8y1$.1e5swvzbqcqt4$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 96-to3-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321313232 13076 85.222.76.96 (14 Nov 2011 23:27:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Nov 2011 23:27:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-No-Archive: YES
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: mmac007
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691471
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał
    > A bank się wypina, jak widać z cytatów i z rozmowy telefonicznej.

    Ty się wypnij na bank, tym bardziej gdy jego własny regulamin uznaje taką
    pracę terminala za naruszenie bezpieczeństwa.

    > Postanowiłam, że zacznę od rozmowy z kierownikiem sklepu, aby się
    > dowiedzieć, kto im instalował system - a jeśli się nie dowiem, zwrócę
    > się z oficjalnym pismem w tej sprawie.

    A na potwierdzeniu transkacji nie ma nazwy operatora terminala? Jeśli już
    chcesz drążyć :)

    > I o to chciałam tutaj zapytać - tzn czy to jest sensowna droga.

    Ale Ciebie nie powinno interesować co się dzieje w sklepie czy w firmie
    obsługującej transkacje kartowe. Dla sklepikarza czy dla serwisanta
    terminali jesteś nikim. Nie macie prawa ze sobą rozmawiać.

    > Jeśli nie zabezpieczą systemu, nie odpuszczę i zwrócę się wyżej.

    Zgłoś papierowo w swoim banku żądając zwrotu opłaty za zastrzeżenie karty.
    Pewnie tych 15 zł nie dostaniesz ale przynajmniej będziesz miała gotową
    odpowiedź na pytanie o powód zamknięcia rachunku. I na tym bym poprzestał...

    Idź na *.banki. Ciekaw jestem opinii tamtejszych speców od kart ;)





    --
    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1